...

Thursday, July 19, 2012

Mencari Make Up Artist aka Jurumekap, bantai la mak Andam pon buleh

Hi,

Macam yang sedia tau..asalnya 4 tahun lalu saya memang menyediakan Photography, lepas tu add on Service Make Up, sekarang sy add on Servis Henna. Photography memang dah agak lama sy tak ambik job sebab kebanyakan weekend sy sungguh sibuk dengan Make Up, Alhamdulillah, sibuk bermakna rezeki kan?
Syukur saya memang penuhi weekend dengan benda yang sy minat sangat2.

Hari biasa sy tetap pekerja, owh ya sy masih bekerja..dan dalam kepala sy ni tak lepas2 memikirkan untuk buat fulltime bisnes sebab minat dan kemampuan sy terbatas. Terpikir2 untuk ambik risiko besar dalam hidup..tp belum lagi cukup kekuatan.
Plan sy sekarang ni, sy nak apply kursus jangka pendek untuk usahawan dan jika ada rezeki dan berjaya sy akan proceed untuk serius dalam bisnes ni. Sebulan bulan puasa ni sy akan pikir masak2, kena buat wise decisions. Berat tp harus buat keputusan.

Berbalik pada topik asal, kepada sesiapa yang masih tercari2 make up artist untuk hari penting, boleh la hubungi sy di 017-2429142. Memang kebanyakan date sy untuk tahun 2012 banyak yg dah full tapi masih ada sikit2 kosong, SMS dulu tanya availability yer. Buat masa sekarang ni yang lagi best ada promotion Henna percuma dengan pakej Make up, worth it beratus ringgit untuk henna,berbaloi. Jadi Meh booking untuk nampak cantik berseri bukan sekadar di muka tapi juga dijari...;)

Untuk silent reader, follower, dan semua yang terus menyokong sy..this is for you. Trima kasih byk2.


Regards,
Dsadar.
ok bye for now.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...